عکس پروفایل - 11

عکس پروفایل

,

عکس پروفایل - 11

پيشنهاد هاي ما مشاهده همه
پست هاي برتر مشاهده همه

فواید و مضرات شکر سرخ یا طبرزد + کاربرد و نحوه مصرف

 فواید و مضرات شکر سرخ یا طبرزد + کاربرد و نحوه مصرف

شکر سرخ نوعی شکر می باشد که از عضار نیشکر در جهان تهیه می شود هیچ مواد افزودنی در این شکر وجود ندارد در حقیقت یک نوع شکر خامی میباشد که به شکل طبیعی تهیه می شود.کالری این شکر در مقایسه با شکر قهوه ای و سفید خیلی کم هست.

 

افرادی که بیماری دیابت دارند می توانند از این شکر استفاده نمایند چون میزان قند کمتری را وارد خونشان می نماید. این شکر علاوه بر مصرف خانگی در قنادی ها نیز مورد مصرف قرار میگرد.

فواید شکر سرخ برای بدن:

شکر سرخ در طب سنتی از زمان های قدیم جایگاه ویژه ای داشته است و برای درمان بسیاری از بیماری ها از این شکر استفاده می شود این شکر حاوی ویتامین و املاح معدنی فراوانی و پروتئین میباشد برای درمان پیری زودرس، استحکام استخوان ها، کم خونی، جوانی و شادابی پوست، سرماخوردگی، سرفه، تقویت کننده میل جنسی کاربرد دارد.

زیبا شدن نوزاد را از قبل انعقاد نطقه شروع کنید – روایات و احادیث

زیبا شدن نوزاد را از قبل انعقاد نطقه شروع کنید – روایات و احادیث

 

زیبا شدن نوزاد را از قبل انعقاد نطقه شروع کنید - روایات و احادیث

همه ما می دانیم انتخاب مواد غذایی مادر در دوران بارداری تاثیر می گذارد، که کودک هم از لحاظ جسمی وهم روانی رشد کند اما آیا می دانید که عادات غذایی مادر ،در دوران بارداری نیز در ایجاد یک کودک سفیدو بور و زیبا کمک خواهد کرد !! خوب هیچ تحقیق قطعی در پشت آن وجود ندارد، اما بابا و مامان ها از این اسطوره ها که مادرانشان و یا مادر شوهرانشان به آنها گفته اند، پیروی می کنند و آنها نیز به دختران و نوه هایشان می آموزند.

راه داشتن فرزند زیبا بیشتر مربوط به تغذیه و عادات مادر و تا حدودی پدر می شود، در این بخش از زندگی ایرانی فهرستی برایتان آماده کرده ایم با هدف راه داشتن فرزند زیبا و پرمو با خوردن چند میوه ، که زنان باردار باید در رژیم غذایی خود در دوران بارداری داشته داشند، زیرا نوزادان علاوه بر برخوردار شدن از پوستی سفید، آنها برای نوزادان چه در رحم مادران و چه در آغوش مادر بسیار مغذی هستند.

پرتقال ، بهترین میوه در دوران بارداری است. پرتقال متعلق به خانواده مرکبات غنی از ویتامین C است که برای مادر و نوزاد بسیار مفید است ، خوردن میوه ها و سبزی هایی که ویتامین ث دارند رنگ نوزاد را زیبا میکنند. گفته شده است که خوردن ۲ عدد پرتقال ،به صورت روزانه در بعد از ظهرها، از اول تا ماه هشتم بارداری، نه تنها باعث می شود که مادران سالم و زیبا باشند ،بلکه پوست کودک را نیز سفید و بور میکند، هرچند تحقیقات دقیق در این زمینه وجود ندارد.

 

http://lifeirani.ir/nozad/

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت از پایان سریال میگوید+عکس

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت از پایان سریال میگوید+عکس

 

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در بانوی عمارت از پایان سریال میگوید+عکس

سریال بانوی عمارت با تمام فرازونشیب‌ هایش سرانجام به ایستگاه آخر رسید تا مخاطبان آن از سرانجام شازده ارسلان و اطرافیانش آگاه شوند.

مریم مؤمن بازیگر نقش فخرالزمان همزمان با پخش آخرین قسمت این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«حال که پخش سریال بانوی عمارت به پایان رسید و رضایت نگاه پر مهر مخاطبین عزیز را جلب کرد بهترین فرصت است که نام ببرم اسم مردی را که ناخدای کشتی بانوی عمارت بود و پیروز مندانه در تلاطم و طوفان های پیش رو با درایت ، صبر ، تجربه ، مردانگی و انسانیت ما را به سر منزل مقصود رساند. که بی شک اگر هنر و توانمندی او نبود، رسیدن به این مهم امکان پذیر نبود ، مردی که از تمام تار و پود وجودش خرج کرد تا آنچه در شأن مردم ایران است بدست آید.

 

http://lifeirani.ir/maryam-momen/

تصویر جن و اجنه در روایات و احادیث و روش دور کردن آنها از خانه و خود

تصویر جن و اجنه در روایات و احادیث و روش دور کردن آنها از خانه و خود

در عالم هستی برخی از موجودات غیرمحسوس‏اند و به حواس طبیعی و عادی قابل درک نیستند. یکی از این موجودات جن است.

جن که در اصل معنا مفهوم «پوشیدگی» دارد، از چشم انسان پوشیده است. قرآن وجود این موجود را تصدیق کرده و سوره‏ای به نام «جن» نیز در قرآن وجود دارد.

مشاهده ادامه عکس ها

فایده شیر مادر برای نوزاد و معایب شیشه شیر و پستونک در طب سنتی

فایده شیر مادر برای نوزاد و معایب شیشه شیر و پستونک در طب سنتی

 

یکی از مهمترین مواردی که یک مادر باید بداند درباره شیردهی و تغذیه نوزادش است .تمامی اطباء سنتی و حتی جدید هم موافق این مسئله هستند که تغذیه نوزاد با شیر مادر بهترین و کاملترین نوع تغذیه برای یک نوزاد است . این شیردهی هم برای نوزاد مهم و مفید هست و هم براای مادر نوزاد .

متاسفانه مدتهاست که تغذیه نوزاد با شیشه شیر در بین مردم باب شده . در این مطلب به این موضوع میپردازیم .

مشاهده ادامه عکس ها
44 pages صفحه قبل 1 2 ...6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ...43 44 صفحه بعد
نظرسنجي
دخترید یا پسر ؟!

| کانال تلگرام سايت